dilluns, 4 de juliol del 2011

La web ja torna a estar activa

Hola a tothom,
després d'una llarga temporada on la web de l'AMPA ha estat aturada, tornem a posar-la en marxa. Aquest nou inici ens serveix per a comunicar-vos dues coses:
1.- L'equip directiu de l'AMPA ha canviat. Ara la Presidenta és l'Isabel Fernàndez (2on ESO), la Tresorera es la Carolina Planas (3er ESO) i el Secretari és en Santiago Giralt (2on ESO). Volem fer públic el nostre més sentit agraïment a l'anterior Junta directiva de l'AMPA (Núria Lorenzo, Ferran Mas i Núria Marcos) per la bona feina feta i la dedicació a aquesta associació durant els tres anys que han estat al càrrec. Nosaltres prenem el relleu amb molta il.lusió i esperem estar a l'alçada de les vostres espectatives.

2.- El traspàs de l'equip directiu s'ha fet just fa un parell de setmanes, el que ha comportat que no haguem tingut temps per a passar-vos la informació necessària sobre dues qüestions fonamentals de l'AMPA: com fer-se soci\a d'aquesta associació i la gestió del transport escolar per als alumnes de 1er d'ESO.

  1. Respecte a com fer-se soci/a de l'AMPA, cal que reompliu aquest full d'inscripció (cal que cliqueu a l'enllaç de 'Download [204 KB]', que apareix a la part superior esquerra de la pantalla, per a descarregar-vos el document), ens l'envieu per correu electrònic a ampa@iesausiasmarch.com i feu el corresponent ingrés de 50 € al compte bancari del Banc de Santander: 0049.4725.08.2395038620, indicant clarament el nom, cognoms i curs del vostre fill/a i el concepte (soci AMPA). Recordeu que la quota és per família, independentment del nombre de fills/es que tingueu a l'institut. Si us plau, us preguem que feu la vostra inscripció abans de l'1 de Setembre, per tal de facilitar-nos a nosaltres la feina. Aquest any, i de forma excepcional, demanem a totes les famílies que reompliu el full d'inscripció per tal de poder actualitzar la base de dades que disposem. Cal que, durant la primera setmana del curs escolar, deixeu a la Secretaria de l'institut, el full d'inscripció original reomplert i amb la vostra signatura, i el comprovant original de la transferència bancaria.

  2. Respecte al transport escolar, aquest és un servei que es realitza conjuntament amb l'IES Joan Boscà i s'oferta dos autocars que segueixen dues rutes diferents, en principi, per als alumnes de 1er d'ESO. El document de les dues rutes es aquest (cal que cliqueu a 'File' i després a 'Download original', que apareix a la part superior esquerra de la pantalla, per a descarregar-vos el document). En el cas que els alumnes de 1er d'ESO no siguin suficients per a cubrir totes les places ofertades, aleshores els alumnes de 2on d'ESO tenen la possibilitat d'utilitzar aquest servei. El servei costa 350 € (380 € per als no socis/es de l'AMPA) i es paga en tres mensualitats de 150 € (180 €) en el moment de sol.licitar el servei, 100 € a l'octubre i 100 € al febrer. Per utilitzar aquest servei, cal que ompliu aquest formulari (cal que cliqueu a l'enllaç de 'Download [207 KB]', que apareix a la part superior esquerra de la pantalla, per a descarregar-vos el document) i ens el feu arribar per correu electrònic a ampa@iesausiasmarch.com el més aviat possible (i sobre tot, abans de l'1 de Setembre perque cal organitzar les dues rutes de recollida dels alumnes). A més, cal que realitzeu l'ingrés de la primera mensualitat al compte bancari del Banc de Santander: 0049.4725.08.2395038620 especificant el nom, cognoms i curs del vostre fill/a i el concepte (Autocar). Com en el primer cas, cal que, durant la primera setmana del curs escolar, els vostres fills/es deixin a la Secretaria de l'institut l'original del full d'inscripció degudament reomplert i signat, així com l'original de la transferència bancaria. Entre els dies 1 i 12 de Setembre us confirmarem pel correu electrònic que faciliteu la ruta i parada que us ha estat assignada.

De moment això és tot. Si teniu qualsevol dubte, o voleu aclariments o més informació, no dubteu a escriure'ns un correu electrònic a ampa@iesausiasmarch.com i us respondrem el més aviat possible.